
Rytmi-instituutti ja Selmu ry järjestävät perjantaina 11.9.2026 Seinäjoen Rytmikorjaamolla Noste-klubin, joka tarjoaa löytöretken uuteen suomalaiseen musiikkiin. Noste-klubi tarjoaa kävijöilleen uutta kuultavaa ja koettavaa tällä kertaa raskaan musiikin kentältä.
Noste -klubi-illassa esiintyy kuusi bändiä, jotka ovat raivaamassa tietään kohti musiikkialan huippua ja kansainvälisiä musiikkimarkkinoita. Illan aikana Rytmikorjaamolla lavalle nousevat Averse, Bloodstained Halo, Coliah, Deathropy, Gardenhead ja Theian. Katsojille Noste-klubi tarjoaa erinomaisen tilaisuuden tutustua uuteen suomalaiseen metalli- ja rock-musiikkiin.
Tule paikan päälle kokemaan raskaan musiikin tulevaisuuden vientikärjet!
Seuraa tiedotusta tapahtuman Facebook-sivulla sekä Rytmi-instituutin ja Rytmikorjaamon klubin sosiaalisen median kanavissa. Osta liput: https://www.tiketti.fi/tapahtuma/118484
Noste – nousevan musiikin klubi järjestetään osana Euroopan unionin osarahoittamaa Klusteri-hanketta. Klusteri-hankkeen päätoteuttajana toimii Rytmi-instituutti ja osatoteuttajana Kaakkois-Suomen ammattikorkeakoulun luovan talouden yksikkö. Hanketta mahdollistavat myös Seinäjoen kaupunki sekä Kuortaneen säästöpankkisäätiö.
Seuraa tapahtumaa Facebookissa: https://fb.me/e/84VbHzQ6V
Lisätietoa tapahtumasta:
johanna@rytmi-instituutti.fi
